Sahra Butik Otel » Yorumlar

Yorumlar

haluk özay / İSTANBUL

SÜPER
bu yaz tatil planımız yoktu bir cuma günüydü işten eve geldik yemek yedik oturduk çay içiyorduk balkonda birden evdekilere dedimki hadi hazırlanın tatile gidiyoz hanım dediki sen iyimisin rezarvasyon yok ne yaparız çoluk çocuk oralarda sokakta mı yatacağız olsun dedim çıktık yola gece bindik feribota hadi hayırlısı geldik sabah akçaya oraya bakıyoz buraya bakıyoz yer yok heryer dolu dedimki bir yere çadır kuralım giderken SAHRA OTELİ gördük derdimizi anlattık sağolsunlar sahibi olan teyze oturun ben size birşeyler halletcem dedi oturduk çay kahve içtik çocuklar denizde tabi biz bekliyoz bize hadi gelin odanız hazır demezmi sanki piyangodan para çıkmış gibi sevindik sağolsunlar 8 gün tatil yaptık hayatımın en güzel tatiliydi ilgi,alaka,hoşgörü herşey çok güzeldi heee bide HALİL abimiz vardı mükemmel birisi halil abi gece 3 de yatar sabah 7de ayakta dopingmi alıyo ne işin sırrını bi türlü söylemedi gitti seneye artık söyler burdan sahra otel sahiplerine ve çalışanlarına sonsuz teşekkürlerimi bir borç bilirim hımm teyzecim torunun elanın gözlerinden ailecek öperiz seneye nasip olursa tekrar ordayız eskihisardan haluk,ayla,ipek,ilker,sizlere selamlar

24.09.2013 11:43:49 / 9257
Ali İLHAN / Balıkesir

TATİL
Çok sıcak bir otel çok memnun kaldık eşimle birlikte tercih edenlerin pişman oynayacakları bir yer görevliler konaklayan ları gördüklerinde toparlanıp selam veriyorlar bu ne kadar temiz ve sıcak bir ortamın olduğunu gösteriyor teşekkür ederim

04.07.2013 00:35:48 / 9206
özlem özcan / bandırma

muhteşemmmmm
bence motelde deil sankı evimde gıbıydımm.çalışanları ve küçük patron halil bey ,muhtesem ses ve yorumuyla barlas sultan,her an hatta 5dakka arayla kumsalda, denızde peşimizden gelip bi isteğeeeniiz varmı diye diye diye satış paz.uzmanı olan kendını sevdıren osman abimiz,ayrıca furkan ve diğer çalışan arkadaşlar... anlatılmaz bence SAHRA MOTEL yaşnırr.herkeslere cokkk ama cokk teşekkür ederizz.yenıden gelme hayalıyle gelecek yazı beklıyoruzz ..

15.07.2011 21:29:46 / 8073
cettomert halil / kıbrıs

akçaydaki 2. evim...
kardeşim gerçekten çook güzel tesis herşey çok güzeldi gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ediyoruz inş en kısa zamanda yine görüşmek izere iiki varsınız sahra motel...

29.05.2011 10:33:24 / 7760
halim / istanbul

tebrık
arkaşim vecdı seckıner motelınızde kaldı cok olumlu şeyler soyledı dogrusu kıskandırdı allah nasıb ederse yazın sızde kaımayı duşunuyoruz muşterıye hızmetınızden dolayı tebrıkedıyorum.

09.03.2010 13:26:50 / 6803
kubilay / kırklareli

süper
gerçekten çok iyi bir ortam kendi evinizdeki rahatlığı bulabliyor ve bunu sizler sayesinde güler yüzünüz samimiyetiniz ve imkanlarınızdan dolayıdır bunları en iyi şekilde yapıyor ve hissettiriyorsunuz bence tatilin rahatlığın tek adresi AKÇAY/SAHRA MOTEL teşekkürler.

29.08.2009 02:10:31 / 6520
Erdoğan ateş / Ankara İstanbul

Akçayda isek Sahra Moteldeyiz demektir.
Geçirdiğimiz tatillerin içinde sayılı olanlarından biri idi Sahra motel. özel konumu ile çalışanları ve işletme sahipleri ile seçkin bir yer olduğunu yaşayınca anlıyorsunuz. misafirperverlikleri ve bir o kadar da sıcak güleryüzlü çalışanları ile eviniz de hissediyorsunuz kendinizi. Tatil için akçayı seçmişsek eğer Sahra motelde ki yerimiz çoktan ayrılmış demektir. Teşekkür ederiz.